Completari si scenarii aditionale

Scenarii pentru airsoft de implementat
User avatar
GlassMan
Master Gunnery Sergeant
Posts: 47
Joined: 03 Jun 2009, 16:13
Location: Brasov
Contact:

Completari si scenarii aditionale

Postby GlassMan » 04 Jun 2009, 19:04

Scenarii care nu au fost prezentate mai sus si completari necesare
[Vive la France!] [Hippie] [One shot, one kill] [Deadly 4 shots x 4 kills] [Human shield] [Suppresion fire specialist x 2] [Steady aim 5 shots - 12m] [Anthill impersonator x 3] [Spider sense] [Troublemaker][Infiltrator]

User avatar
GlassMan
Master Gunnery Sergeant
Posts: 47
Joined: 03 Jun 2009, 16:13
Location: Brasov
Contact:

Move the flag

Postby GlassMan » 11 Jun 2009, 22:34

In locul tipicului Capture the flag, am vazut un scenariu destul de interesant cu cateva modificari de baza.

Nume : Move the flag

Modelul de joc:

Scopul partidei este sa muti steagul echipei din propria baza in baza echipei adverse. Echipa adversa nu are voie sa faca camping in baza, decat sa se plaseze pe pozitii de aparare. In timpul transportului, steagul trebuie sa fie vizibil tot timpul.

Steagurile nu poat fi capturate de inamici. Doar coechipierii pot sa-l ridice si sa continue Prin urmare, in momentul in care un jucator a pierdut steagul, restul echipei este obligata sa-l recupereze ca sa poata continua jocul, si in acelasi timp sa-si apere baza.


Reguli locale

Lovituri de la coechipieri:
Friendly fire. Esti lovit de un coechipier, esti mort, gloantele nu te cunosc.

Loviturile in arma:
Aceeasi regula ca la ricoseu, Weapon hit nu conteaza.

Respawn:
5 minute respwan time. Nu se ia in considerare timpul necesar drumului pana la respawn area.

Medici:
Nu se folosesc medici.

Reguli generale :
<a href="http://www.airsoftbrasov.ro/forum/viewtopic.php?t=4">Rule Book</a>
Last edited by GlassMan on 11 Jun 2009, 22:47, edited 1 time in total.
[Vive la France!] [Hippie] [One shot, one kill] [Deadly 4 shots x 4 kills] [Human shield] [Suppresion fire specialist x 2] [Steady aim 5 shots - 12m] [Anthill impersonator x 3] [Spider sense] [Troublemaker][Infiltrator]

User avatar
GlassMan
Master Gunnery Sergeant
Posts: 47
Joined: 03 Jun 2009, 16:13
Location: Brasov
Contact:

Salvador Death Squads

Postby GlassMan » 11 Jun 2009, 22:44

Nume : Salvador death squads.


Modelul de joc:

Jucatorii sunt impartiti in 3 echipe.
Scenariu adaptat pentru 12 sau mai multi jucatori.

1. Salvador Army. (SA)

Echipa formata din 6* jucatori, din care 2 sunt considerati VIP. In ziua desfasurarii, membrii armatei isi vor alege doi generali (VIP) care sa se distinga de restul gruparii. Modul in care se disting poate fi oricare (salut distinct, insemne, miscari specifice etc). Acestia nu au nici un fel de restrictii la ce fel de arme pot sa foloseasca. Armata are voie sa foloseasca maxim 2 oameni pentru recunoastere, restul jucatorilor fiind obligati sa ramana intr-o anumita portiune a campului de lupta (ARMY HQ) aleasa la inceputul jocului si cunoscuta doar de un membru al rezistentei.In momentul in care atacul e lansat de catre SSD si Rezistenta, membrii armatei impreuna cu generalii se pot muta oriunde pe teren dar nu ma devreme de lansarea atacului.

Respawn: Membrii armatei au o perioada de respawn de 5 minute (zona de respawn si perioada vor fi alease la inceputul jocului in functie de numarul de jucatorii si suprafata jocului). Generalii nu beneficiaza de respawn.

Scop:
protejarea generalilor cu orice pret, si impiedicarea intalnirii dintre SSD si Rezistenta.


2. Special Salvador Division (CIA SSD)
Echipa este formata din 2* jucatori.

Scop: Infiltrarea in spatele zonei de conflict pentru a lua legatura cu Rezistenta. SSD va avea ca punct de plecare o zona aleasa de rezistenta, tinand cont ca intalnirea cu fortele armatei sa fie cat mai probabila (IP - insertion point). Odata ce intalnirea a avut loc, Scopul devine antrenarea Rezistentei (perioada determinata de timp, 15-20 minute), planuirea asasinatelor, recunoasterea terenului si implicit asasinarea VIP-urilor. Dupa ce asasinatele au avut loc, acestia trebuie sa se retraga la EP (extraction point). In aceasta perioada, membrii armatei care au supravietuit pot sa continue sa ii vaneze. Rezistenta se poate intoarce la RBO (resistance base of operations) sau sa acopere retragerea SSD.

Respawn: Membrii SSD nu beneficiaza de respawn.



3. Rezistenta.

Echipa este formata din 4* jucatori.

Scop: In prima faza Rezistenta va astepta SSD fara sa se implice in nici un fel in conflict. Membrii rezistentei vor fi limitati la o portiune din zona de lupta (RBO - resistence base of operations) unde pot sa observe miscarile armatei(doar in situatia in care armata desfasoara activitati in acea zona) si sa noteze detalii legate de acestia. In situatia in care Rezistenta afla cine sunt generalii (VIP) din gruparea SA, pot sa transmita informatiile catre SSD doar in momentul intalnirii cu acestia.

Respawn: Membrii rezistenti au o perioada de respawn de 5 minute (zona de respawn si perioada vor fi alease la inceputul jocului in functie de numarul de jucatorii si suprafata jocului).



Reguli prinvind locatiile grupelor implicate:

1. Locatia armatei (ARMY HQ) si punctul de insertie SSD (IP) va fi aleasa de un membru al rezistentei. Acesta nu are dreptul sa divulge nici una dintre locatii.

2. Armata se poate muta din locatioa initiala (ARMY HQ) doar dupa ce atacul a fost lansat de SSD. Exceptie de la regula fac cei 2 membrii ai armatei care pot opta sa plece in recunoastere.

3. Locatia Rezistentei va fi cunoscuta doar de membrii SSD.



Jocul se va termina in urmatoarele situatii:

1. Echipa SSD esueaza misiunea si nu reuseste sa stabileasca contactul cu Rezistenta (sunt ucisi). - Castiga armata
2. Echipa SSD reuseste sa stabileasca contactul cu Rezistenta dar in timpul luptei amandoi membrii SSD sunt ucisi.- Castiga armata
3. Generalii armatei sunt ucisi. - Castiga SSD si Rezistenta
4. Echipa SSD reuseste sa afle cine sunt generalii si sa-i asasineze inainte de a stabili contactul cu Rezistenta. - Castiga SSD si Rezistenta


Varianta 2, armata are 7 membrii, generalii sunt echipati doar cu pistoale, SSD are 2 membrii si rezistenta are 3 membrii.



Reguli locale


Lovituri de la coechipieri:
Friendly fire e lovitura mortala.

Weapon Hit:
Nu se ia in considerare ca lovitura mortala, dar esti obligat sa stai pe loc 5 minute, cat timp iti "repari" arma.

Respawn:
Timp de respawn 5 minute (poate varia in functie de dimensiunea terenului si numarul de jucatori)

Medici:
Nu exista.

Reguli generale
<a href="http://www.airsoftbrasov.ro/forum/viewtopic.php?t=4">Rule Book</a>

Un scenariu putin mai complex, l-am gandit cu ceva timp in urma...dar sunt convins ca se poate aplica destul de usor. E un scenariu bazat pe mai multi jucatori, numarul minim este 12.
[Vive la France!] [Hippie] [One shot, one kill] [Deadly 4 shots x 4 kills] [Human shield] [Suppresion fire specialist x 2] [Steady aim 5 shots - 12m] [Anthill impersonator x 3] [Spider sense] [Troublemaker][Infiltrator]

User avatar
GlassMan
Master Gunnery Sergeant
Posts: 47
Joined: 03 Jun 2009, 16:13
Location: Brasov
Contact:

Get Jones

Postby GlassMan » 11 Jun 2009, 22:50

Nume : Get Jones!

Modelul de joc:

Jucatorii sunt impartiti in 2 echipe.
Scenariu adaptat pentru 7 sau mai multi jucatori. (obligatoriu numar impar.In cazul in care nu este posibil un meci cu numar de jucator impar, se vor folosi 2 ostateci)

Echipa 1. Mercenarii
Pozitia de incepere a scenariului, Charlie. Scopul principal, capturarea ostatecului aflat la insertion point Alpha. Scop secundar, eliminarea fortelor armate aflate in zona.

In momentul in care ostatecul a fost capturat, echipa mercenarilor trebuie sa-l transporte in siguranta la Extraction Point, moment in care au castigat partida. In timpul transportului ostatecului, daca acesta este ucis de armata, mercenarii pierd partida.

Echipa 2. Armata
Pozitia de incepere a scenariului, Zulu. Scopul principal, capturarea ostatecului aflat la insertion point Alpha. Scop secundar, eliminarea fortelor mercenare aflate in zona. Acelasi set de reguli ca la mercenari se aplica si la armata.

Ostatecul (Jones)
Pozitia de inceput, Alpha. Scopul ostatecului este de a astepta una din cele doua echipe sa-l transporte la Extraction point. Acesta nu are restrictii la tipul de arma folosit, si este obligat sa ajute echipa care ajunge prima. Prin aceasta se intelege ca ostatecul va deveni automat parte a echipei care il protejeaza in acel moment si va asculta comenzile (retragere, atac) a echipei.

In cazul unui schimb de focuri, daca ostatecul ramane singur, fara nici un membru al echipei (dar echipa mai are membrii activi) acesta este obligat sa treaca de partea echipei care detine superioritate. Aceasta regula se aplica doar daca ostatecul observa ca a ramas complet singur si nu mai are suport din partea nici unui membru al primei echipe.

Jocul se va termina in urmatoarele situatii:

1. Una din echipe reuseste sa transporte ostatecul la extraction point. - Echipa respectiva castiga

2. Una din echipe reuseste sa ucida toti membrii echipei adverse (in aceasta situatie, moartea sau transportarea ostatecului la extraction point nu are nici un fel de importanta).


Reguli locale

Lovituri de la coechipieri:
Friendly fire. Esti lovit de un coechipier, esti mort, gloantele nu te cunosc.

Loviturile in arma:
Aceeasi regula ca la ricoseu, Weapon hit nu conteaza.

Respawn:
5 minute respwan time. Nu se ia in considerare timpul necesar drumului pana la respawn area.

Medici:
Nu se folosesc medici.

Reguli generale :
<a href="http://www.airsoftbrasov.ro/forum/viewtopic.php?t=4">Rule Book</a>

Este o combinatie intre hostage rescue, Vip si team skirmish. Cel mai simplu in afara de scenariile de baza.
[Vive la France!] [Hippie] [One shot, one kill] [Deadly 4 shots x 4 kills] [Human shield] [Suppresion fire specialist x 2] [Steady aim 5 shots - 12m] [Anthill impersonator x 3] [Spider sense] [Troublemaker][Infiltrator]

sebannu
CSABv
Posts: 430
Joined: 12 Jun 2009, 20:49
Localitate: Fagaras
Location: Fagaras
Contact:

Re: Completari si scenarii aditionale

Postby sebannu » 02 Dec 2009, 20:26

Perks: [Quartermaster] [Jinxed] [Fragile] [Combat journalist] [Celebrity=S.T.A.L.K.E.R. 09]


Return to “Scenarii”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests