Page 1 of 1

Lista scenariilor de baza

Posted: 04 Jun 2009, 19:02
by GlassMan
Capture the flag
Doua echipe concureaza pentru capturarea steagului adversarului. Steagul echipei adverse este capturat atunci cand este adus in baza proprie. Pentru a putea castiga runda, ambele steaguri trebuie sa fie in aceeasi baza. Steagul trebuie sa fie vizibil in timpul transportului.

Varianta "Steag mobil". Daca jucatorul care transporta steagul este "ucis" va lasa steagul acolo unde a fost lovit si va merge la punctul de "reincarnare" al echipei sale. Oricare alt jucator "viu" poate ridica steagul de unde a fost lasat de un "mort".

Varianta "Steag Fix". Daca jucatorul care transporta steagul este "ucis" va transporta steagul inapoi in baza inamica si apoi va merge la punctul de "reincarnare" al echipei sale. In acest mod de joc steagul nu poate fi transferat de la un jucator la altul.
<hr>
Team Deathmatch
Doua echipe concureaza pana la eliminare.

Daca se foloseste regula de reincarnare se va tine cont de numarul de puncte pe care le-a acumulat echipa adversa in functie de numarul de reincarnari.

La sfarsitul jocului se calculeaza scorul si echipa cu scorul cel mai mare invinge.
<hr>
King of the Hill
O parte din jucatori se baricadeaza pe un deal sau intr-o zona relativ descoperita, ceilalti sunt atacatorii. Pe varful dealului se plaseaza un steag, echipa care se afla mai aproape de steag la expirarea timpului, castiga[/b]
<hr>
VIP
O echipa escorteaza o persoana neinarmata sau inarmata cu arme usoare ex. pistol catre un obiectiv stabilit anterior. O alta echipa incearca sa ucida persoana escortata. De obicei echipa atacatorilor se ascunde in timp ce escorta parcurge un drum normal.
<hr>
Bomb Squad
In acest joc sunt doua baze si o bomba. Bomba va fi plasata la mijlocul terenului, intre cele doua baze. Scopul scenariului este distrugerea bazei inamice cu bomba. Cand bomba ajunge in baza inamica si ramane neatinsa de inamic o perioada prestabilita de timp, inamicul pierde. Daca jucatorul care transporta bomba este ucis, aceasta poate fi luata de oricare al jucator.
<hr>
Hostage rescue
Se formeaza doua echipe, Rapitorii si o a doua echipa impartita in Ostatici si Salvatori. Ostaticii sunt plasati de obicei separat in locuri diferite. Echipa de salvare poate aduce arme si munitii ostaticilor. Ostaticii pot incerca sa evadeze dar atunci risca sa fie ucisi de gardieni.
<hr>
Manhunt
Un voluntar devine vanatul iar ceilalti jucatori sunt vanatorii. Vanatul castiga daca ajunge intr-un loc desemnat anterior in intervalul de timp prestabilit. Vanatorul care a ucis vanatul castiga. Vanatorii nu se pot ucide intre ei.
<hr>
Escape
O numar mic de jucatori devin prizonierii, ei trebuie sa traverseze o zona pazita de majoritatea jucatorilor. Prizonierii nu pot folosi arme mari sau de suport. Gardienii pot avea orice arme. Fiecare prizonier care ajunge la locul prestabilit este considerat castigator.
<hr>
Raid
Un numar mic de jucatori devin forte speciale. Restul jucatorilor se impart pentru a proteja obiectivele.

Fiecare obiectiv trebuie pazit de un numar de paznici egal cu numarul jucatorilor din echipa de asalt.

Echipa de asalt este dusa intr-o zona din afara perimetrului de joc. Aceasta zona este punctul de insertie si extractie. Cand echipa speciala a terminat misiunea cel putin o treime din numarul de jucatori trebuie sa se intoarca in zona de extractie ca sa poata castiga jocul.

Echipa speciala trebuie sa ajunga intr-o zona din suprafata de joc numita "punct de contact" unde va gasi informatii despre obiectivul ce trebuie atacat si steagul pe care trebuie sa il recupereze si sa il aduca la punctul de contact inainte de a se intoarce la zona de extractie. Acesta este scopul misiunii.

Paznicii nu stiu care steag trebuie recuperat, in fiecare obiectiv se afla un steag diferit.

Trebuie prestabilita o limita de timp de la insertie pana la terminarea misiunii.

Aparatorii se pot baricada, pot trimite patrule, dar nu pot lasa obiectivele neprotejate.

Obiectivul ce trebuie atacat va fi ales in asa fel incat el sa nu fie cunoscut aparatorilor. O varianta este extragerea aleatoare a unui bilet cara sa fie deschis numai de atacatori.

Harta poate fi cunoscuta de aparatori dar atacatorii o pot vedea numai in momentul insertiei.
<hr>
Airborn Troopers
Un sfert dintre jucatori sunt legati la ochi si dusi in zona de insertie. Li se ofera o harta simpla a zonei de lupta.

Ceilalti jucatori sunt impartiti in 3 echipe care sa apere 3 obiective din zona de conflict.

Misiunea parasutistilor este sa elimine un obiectiv prin capturarea steagului si transportarea lui in zona de extractie.

Jocul este castigat atunci cand parasutistii au adus steagul in zona de extractie.

Harta ar trebui sa aiba erori, unul dintre obiective sa fie plasat incorect sau sa fie adaugat un obiectiv in plus.

Obiectivul ce trebuie atacat va fi ales in asa fel incat el sa nu fie cunoscut aparatorilor. O varianta este extragerea aleatoare a unui bilet cara sa fie deschis numai de atacatori.

Harta poate fi cunoscuta de aparatori dar atacatorii o pot vedea numai in momentul insertiei.
<hr>
Mogadishu Pilots
O echipa formata dintr-un numar mic de jucatori trebuie sa ramana intr-o zona restransa si sa se apere impotriva tuturor celorlalti jucatori.

Echipa care se apara trebuie sa fie mai bine echipata.

Atacatorii trebuie sa fie mai multi decat aparatorii.

Jocul poate fi castigat la limita de timp sau cand atacatorii sunt ucisi.
Hidden VIP
Doua echipe concureaza, fiecare echipa are un VIP.

VIP-ul este singura persoana din echipa care poate muri.

VIP-ul este secret.

Toti ceilalti se conformeaza regulilor de reincarnare.

Jocul este castigat atunci cand unul dintre VIP's ajunge la punctul de extractie.

Arbitrul cunoaste identitatea VIP-urilor.

Scenariul este indicat pentru echipe mari.